Vi har mere end 2256 rabatkoder til over 1406 butikker

Hvad er Flyhjælp

Hver gang vi skal flyve et sted hen, er der enten delts, aflysninger og overbookinger rundt omkring os. Det er en smerte og en kamp, især når dit transitfly er forsinket / aflyst. Alle de venter rundt og har ingen idé om, hvad de skal gøre. Det er her, Flyhjælp kommer ind i kom ind i. Flyhjælp er en dansk LegalTech-virksomhed, der hjælper passagerer med at få den kompensation, de er berettiget til under de nævnte omstændigheder. Virksomheden hjælper fra alt ned til papirarbejdet, for at få passageren deres kompensation. Flyhjaelp blev rangeret som nr. 2 på Børsens Gazelleliste i 2020, hvilket indikerer, at det var en af Danmarks hurtigst voksende virksomheder. Desuden er virksomheden nomineret til EY Entrepreneur of The Year-prisen, som er verdens mest prestigefyldte vækstskabelseskonkurrence, der hædrer de største vækstskabere i Danmark og resten af verden. Flyhjælp har eksisteret siden 2014, og har hjulpet over +150.000 kunder med kompensation for forsinkede og aflyste flyafgange. Deres forretningsmodel er struktureret på en måde, hvor servicen er gratis, hvis de ikke kan skaffe passageren kompensationen. Hvis de har succes, hvilket de normalt er, er gebyret 30% af det krævede beløb. Kompensationen overføres til din bankkonto af dem.

Forsinkelser og aflysninger af dit fly

Uanset om du flyver for forretning eller fornøjelse, tager de fleste rejsende at komme til deres destination til tiden for givet. Flyforstyrrelser er dog mere udbredte, end du måske tror på grund af ekstremt vejr, mangel på COVID-19-besætning, lufthavnsbyggeri og sikkerhedsproblemer. Hvis dit fly aflyses, vil de fleste flyselskaber ombooke dig til den næste tilgængelige flyvning til din destination uden ændrede gebyrer eller yderligere sanktioner. Afhængigt af årsagen til din rejses aflysning kan det dog være svært at sikre pladser på en ny flyvning. For ikke at tale om de lange forsinkelser, der følger med alt det. Panikken under et problem med din flyvning kan tvinge dig til at blive forarget. Du forsøger at gøre alt, hvad der står i din magt for at tale med autoriteter og få alt ordnet. Eller du gør ingenting og venter på den næste flyvning. Det er her, Flyhjælp kommer ind i en ring.

Sådan gør du krav på kompensation for din flyrejse

Lad os komme lige ind i det, skal vi. Som titlen siger, vil vi her tale om, hvordan du kan få denne såkaldte kompensation fra dit forsinkede, aflyste eller overbookede fly. Som det fremgår af Flyhjælps hjemmeside, tager det 3 minutter at opbygge en sag, og de lyver ikke! Flyassistance kræver din retfærdighed over for flyselskabet. Så for at opbygge en sag med Flyhjælp skal du først give oplysninger. Disse oplysninger vil omfatte svar på spørgsmål som:
  •  Hvad skete der med flyvningen?
  •  Flyselskabet
  •  Hvor mange mellemlandinger
  •  Afgangs- og ankomstlufthavnene
  •  Hvornår blev flyafgangen omlagt?
  •  Hvor mange timer blev afgangstiden flyttet?
Det hele afhænger af, hvad der specifikt skete med dit fly. Men de generelle spørgsmål ligner ovenstående spørgsmål. Du skal bare skære ud, hvad der skete med dig og din flyvning. Flyhjælp giver dig besked, hvis du er berettiget til kompensation. Der er 3 trin inklusive trinnet med at skrive detaljerne ud. Når Flyhjælp har tjekket, om du er berettiget, beder de om dit fulde navn, hvor mange personer der rejste, og beregner din kompensation. En signaturside følger for at lave en juridisk sag, og du er indstillet. Din sag er ved at blive oprettet, og når den er, bliver du så knyttet til deres erfarings juridiske sagsbehandlere. Sagsbehandlerne holder dig orienteret om processen. Når kravet fører til en betaling, tager Flyhjaelp 30% af betalingen, og resten overføres til din konto. Det er vigtigt at bemærke, at Flyhjaelp kan skaffe dig op til 4500 kr. i kompensation pr. passager. Er det ikke simpelt? Du behøver aldrig bekymre dig om ikke at modtage en refusion eller den kompensation, du fortjener. Det, der ser ud til at være en vanskelig bestræbelse, har en bedre chance, end du er klar over. Med Flyhjaelp på din side har du en stor chance for at vinde og få dine penge tilbage fra flyselskabet.

Flyhjælp på TrustPilot

Flyhjaelp får de mest positive Trust Pilot anmeldelser hele tiden. De har en rating på 4,7, hvilket placerer dem i kategorien 'fremragende', og kunderne elsker dem. Hvis du kigger på gennemgangen af Flyhjaelp på Trust Pilot, er der næppe nogen negative kommentarer, hvilket er uundgåeligt. Kunder kommenterer deres hurtige og smigrende kundeservice. Kommentarerne og anmeldelserne inkluderer anbefalinger, og hvor stor oplevelsen var med Flyhjaelp. Et par kunder kommenterer Trust Pilot, der begrænser sig til 5 stjerner, da de ønsker at give Flyhjaelp 10 stjerner. Samlet set deles en stor og positiv oplevelse blandt korrekturlæserne.

Sidste tanker

Alt i alt har Flyhjælp vist sig at være en utrolig virksomhed. Da deres mission handler om at hjælpe kunden og kunne gøre det, er Flyhjælp vejen frem. De er kvalificerede til at hjælpe dig med at undgå langvarige og ubelejlige klageprocesser. Du lærer om dine juridiske rettigheder med det samme - og følger en simpel procedure for at få dine penge tilbage. En hurtig, nem og gennemsigtig service er nøglen til en kundes hjerte. Flyhjælp har i dag 25 medarbejdere, der har specialiseret sig i flypassagerers rettigheder. Disse medarbejdere er opdelt i fem afdelinger: jura, økonomi, marketing, informationsteknologi og sagsbehandling. Alle indsendte sager vurderes personligt og grundigt af deres højt kvalificerede fagfolk. Deres assistance tilbydes almindelige personer i Danmark, Sverige, Norge og Finland, som fortjener retfærdighed og kompensation fra flyselskaberne. Så med hjælp fra deres kyndige personale vil de være i stand til at give deres forbrugere den størst mulige oplevelse.